Sunday 13 August 2017

Forex Handel Kryddor


Råvaruhandeln arbetar för Energihandel (inklusive råolja, värmeolja, naturgas och bensin) Metalshandel (inklusive guld, silver, platina och koppar) Boskap och kötthandel (inklusive magert gris, fläskkött, levande nötkreatur och matkreatur) Handel med jordbruksprodukter (inklusive majs, sojabönor, vete, ris, kakao, kaffe, bomull och socker) Intradag Trading Leverans Nifty Futures Trading Bullion Trading Basmetallhandel Energi Handel Equity Combo Trading Commodity Trading Forex Trading Agri Products Trading Forex Trading Rådgivning Förstärkare Tips Equity Trading Equity är ett kortfristigt konto som ges till aktier, obligationer, fonder etc. När en privatperson eller investerare har en andel i dessa investeringsinstrument kallas. Varuhandel Varuhandel handlar om att köpa och sälja råvaruterminer - avtal om leverans av varor. De mest populära råvaruterminerna är olja, naturgas. Forex Trading Valutamarknaden (valutamarknaden, valutamarknaden eller valutamarknaden) är en global decentraliserad marknad för handel med valutor. När det gäller volymen av handel. Våra tjänster Intradag handel avser övning av köp och försäljning. Nifty Futures Nifty är en portfölj med 50 aktier som utgör ett indexvärde. Basmetallbasmetaller är speciellt konstruerade för att MCX-handlare kan vinna. Equity Combo Daily 1-2 Kontanter intradag Samtal med Inträde, Exit Amp Målnivåer Valutamarknaden är den plats där valutor handlas. Den största fördelen med leveransbaserad handel är att du inte är. Bullion står traditionellt för guldstänger, silverstänger, andra värdefulla. Energimarknaderna är råvarumarknader som specifikt handlar. Commodity Combo En råvaremarknad är en marknad som handlar i primärt snarare. Agri Products Jordbruk är en stor industri som täcker olika aspekter av jordbruket. Korn Trading Rice är en häftning för en stor del av världens mänskliga befolkning, särskilt. Fibers Trading Rice är en stapelvara för en stor del av världens mänskliga befolkning, särskilt. Oljeförstärkare Oljeväxter Trading Castor (Ricinus communis L.) odlas runt om i världen på grund av kommersiella. Petrochemicals Trading En allmänt använd industriell råvara, High Density Polyethylene eller HDPE tillhör. Betelnötter från Plantation Trading har sitt ursprung i Filippinerna eller Malaysia, men det är ett latinskt namn, Areca cachu. Kryddor Handel Svartpeppar (Piper nigrum) är en blommande vin i familjen Piperaceae, odlad för sin. Andra Trading Guar är en gröda av semi-torra - sub tropiska områden som sprids över norr och nordväst. Vår profil Mala Wealth Advisory är ett Delhi-baserat ledande forsknings - och rådgivande företag med en stark närvaro bland de olika aktiemarknadsmäklarena Amp Traders. Vårt fokus är att uppmuntra fler och mer vanliga människor med möjligheter att göra snabba pengar med låg risk. Vad handlar Equity Trading Equities om inköp och försäljning av aktieaktieaktier på offentliga börser eller i överkiosksmarknader, oavsett om de är inhemska eller utländska. Även om det är lika med aktiemarknaden är aktiehandeln mycket mer komplex och innebär många typer av värdepapper. Hur fungerar det Equity trading sker elektroniskt, med köp och försäljningsorder matchade med dator, med nästan alla utbyten över hela världen. Ägare av värdepapperen kan handla aktier, eller agenter eller mäklare, hantera dem för kortfristig vinst eller långsiktig investering. Vad är nytt i Commodity Trading Intradagspaketet: Klienten kommer att få 1 - 2 samtal på en dag, framgångsförhållandet blir 98, samtal under handelshours bara, samtal kommer att tillhandahållas beror. Aktiepaket: Dagligen 1-2 Kontanter intradag Samtal med Inträde, Exit-Amp Målnivåer Följ Ups, All Viktig News Amp Information, Nifty Review. Forexpaket: 98 Noggrannhet, 1-2 Samtal på Forex, Intraday och positionssamtal dagligen på marknaden, korrekt inmatning, utgångsnivå, uppföljningar och uppdateringar. Vi styr våra kunder genom att förutse handelsstrategi baserat på djupgående grundanalys kompletterad med tekniska och tillförlitliga nyheter. Från Blog Commodity Futures Priser 25 december 2014 Metals Spot Index 25 december 2014 Bullion Spot Index20 Forex-webbplatser att tacka och rekommendera I den här säsongen av att ge, it8217s tid att tacka och rekommendera Forex-webbplatser bloggar som är mycket användbara för valutahandlare. Här är mina 20 picks. Med några av dessa Forex-sidor har jag olika typer av samarbete som I8217 är nöjda med, och it8217s också ett tillfälle att tacka dem. I8217ll börjar med webbplatser som don8217t visas på min topp 10 forex bloggar lista, och fortsätter med de som finns på listan 8211 webbplatser som vanliga läsare vet. Forex Factory. Det största forexforumet har en utmärkt kalender och en underbar nyhetssektion I8217m stolt över att vara medlem i. FXStreet. Mitt samarbete med denna flerspråkiga forexjätten är med dagliga synpunkter samt aggregerade veckoprognoser och förhandsgranskningar av stora händelser. Forex Live. Baserat på en bloggplattform och publicering av innehåll som ett Twitter-flöde finns Forex Live det hela tiden. De inkluderar interbankrörelser som påverkar valutakurser, ständiga nyheter och mycket mer. It8217 är en stor resurs som jag använder dagligen. Alphaville. En blogg i Financial Times, Alphaville ger stor analys till makroanalys och hjälper till att förstå nyheterna bakom nyheterna. Detta förstärker visserligen mina horisonter. Handel NRG. I en värld med allt som är kopplat till allt, är det viktigt att hålla fast vid olja, gas, guldsilver. Handelsenergi gör det utmärkt. Forex TV. En del av tillväxten i branschen innebär att den också har video 8211 Forex TV leder detta fält. I8217m glad att samarbeta med Julie Sinha och ge kommentarer varje vecka. NetDania. De har fantastiska kartverktyg som används på många viktiga platser. De finjusterar programvaran hela tiden. Jag använder sina grafer dagligen. Currensee. Det första forex-sociala nätverket har gjort stora steg framåt 2010. Jag tror verkligen på vad de gör, och gärna jobbar med dem noggrant. FXTechStrategy. Mohammed Isah8217s tekniska analysplats täcker valutor, ädelmetaller och råvaror med många tekniska verktyg. DailyFX Blogs: En av de största och bredaste valutahandlingarna har en upptagen blogg sektion, som I8217 är glad att delta i. Winners Edge Trading. Casey Stubbs gör ett bra jobb som täcker EURUSD. Hans stora inlägg om handelspsykologi är också mycket insiktsfulla. Fortsätt det goda jobbet Casey The Forex Articles. James Woodley talar om sin forexstrategi, valutahandelsidéer och veckovisa uppdateringar om handel. Han gav mig också inspirationen till detta inlägg. Forex Magnates. Michael Greenberg känner alla i branschen och ger inte bara nyheter, men skarpa åsikter jag haft i det här turbulenta året i branschen. Francesc Riverola. VD för FXStreet ger också täcker industrin inifrån och kryddar upp saker med låtar och rapporter om hans hemstad 8211 Barcelona. Forex Blog. Adam Kritzer ger forexuttalingar från världens 82: e näst största ekonomi 8211 Kina. Hans långsiktiga makroinsikt är alltid en gudläsning. Trading U 8211 Chicago Blog: Jay Norris skriver om psykologiska effekter av valutahandel, handelsmönster, teknisk analys och mycket mer. Forex Blog. Sedan 2006 har bloggen vuxit till en bra webbplats med stora resurser. Andriy8217s tekniska tekniska linjer är mycket användbara. FXPath. James Chen startade sin egen webbplats 2010 och det ser bra ut. Han fokuserar på enkel och noggrann teknisk analys och ger också forex lektioner. Chen är helt klart en auktoritet i forex. Valuta Tankar. Larry Greenberg, en veteranekonomekonom, ger förexnyheter från många ställen över hela världen och en djupgående analys av nuvarande händelser. Kathy Lien 8211 Chef för valutaforskning vid Global Forex Trading (GFT). Hon ger intressant teknisk och grundläggande analys, valutasignaler och strategier. En betydande del av inläggen är hennes intressanta TV-intervjuer. Det är det. Tack allesammans. Jag hoppas att jag inte glömde någon8230 Jag hoppas you8217ve haft Forex Crunch 2010 och jag har massor av planer för 2011. Om författaren Yohay Elam Grundare, Författare och redaktör har jag varit med i Forex trading i över 5 år och jag delar erfarenheten som jag har och den kunskap som Ive ackumuleras. Efter att ha tagit en kort kurs om forex. Liksom många valutahandlare har jag fått den stora delen av min kunskap på det svåra sättet. Makroekonomi, effekterna av nyheter på de ständigt växande valutamarknaden och handelspsykologi har alltid fascinerat mig. Innan grundandet av Forex Crunch arbetade Ive som programmerare i olika högteknologiska företag. Jag har en B. Sc. i datavetenskap från Ben Gurion University. Med tanke på denna bakgrund har forexprogramvaran en relativt större andel i inläggen. Yohays Google Profil Relaterade inläggTop 10 Forex Blogs Here8217s en lista över mina topp 10 forex bloggar. Jag följer regelbundet dessa bloggar via min RSS-läsare, och jag tycker att de är intressanta och väldigt informativa. Jag tror att de borde vara på alla Forex Trader8217s foder. Så, här är mina topp 10 forex bloggar: Kathy Lien 8211 Chef för valutaforskning vid Global Forex Trading (GFT). Hon ger intressant teknisk och grundläggande analys, valutasignaler och strategier. En betydande del av inläggen är hennes intressanta TV-intervjuer. Valuta Tankar. Larry Greenberg, en veteranekonomekonom, ger förexnyheter från många ställen över hela världen och en djupgående analys av nuvarande händelser. Forex Blog. Denna Forex blogg är skriven av Andrei. Sedan 2006, Andrei8217s utmärkta bloggar Forex News, uppdateringar om Forex-programvara (inklusive kod), tekniska linjer och mycket mer. Handel NRG: Lior Cohen ger djup dagliga, veckovisa och månadsanalyser, prognoser, nyheter och mer om allt relaterat till olja, guld, råvaror och mer. Ett måste för alla som handlar dessa finansiella instrument. Francesc Riverola. VD för FXStreet ger Forex-branschnyheter, detaljerad statistik över sin stora forexportal och kryddar upp sin blogg med andra saker också. Forexartiklarna. James Wooley talar om sin forexstrategi, Forex Trading Ideas och mer. Trading U 8211 Chicago Blog: Jay Norris skriver om psykologiska effekter av valutahandel, handelsmönster, teknisk analys och mycket mer. Vinnare Edge Trading. Sist men inte minst, Casey Stubbs på Winners Edge Trading, med ett särskilt fokus på ett av de mest populära valutapar: EURUSD. Hans stora inlägg om handelspsykologi har också en stor andel i hans innehåll. Endast bloggar finns i denna lista. Även om det finns många definitioner för bloggar, och där är en bra linje mellan en blogg eller en webbplats, klarar jag två definitioner: kronologisk beställd i omvänd (sista inlägget först) och möjlighet att kommentera. Det finns massor av bra Forex-webbplatser där ute. Jag listade här bara bloggar. Jag listade här bara bloggar som passar mig. Ingen betalade mig för detta inklusive honom i den här listan Ordningen i listan representerar inte en intern ranking. Uppdatera november 2016: Det här är en gammal lista och länkar som inte fungerar har tagits bort. Jag har ibland dessa bloggar på mina Forex Links för Weekend-inlägg. Denna lista komponerades efter att Casey Stubbs gjorde en liknande lista, som jag är hedrad att vara en del av. Genom Casey8217s lista, får I8217m lära känna nya bloggar. Njut Är det någon annan forex blogg som du rekommenderar Vänligen kontakta mig. Jag hoppas du gillar min blogg också You8217re välkommen att prenumerera via e-post eller via RSS. Om författaren Yohay Elam Grundare, författare och redaktör Jag har varit i Forex trading i över 5 år, och jag delar erfarenheterna som jag har och den kunskap som Ive har ackumulerat. Efter att ha tagit en kort kurs om forex. Liksom många valutahandlare har jag fått den stora delen av min kunskap på det svåra sättet. Makroekonomi, effekterna av nyheter på de ständigt växande valutamarknaden och handelspsykologi har alltid fascinerat mig. Innan grundandet av Forex Crunch arbetade Ive som programmerare i olika högteknologiska företag. Jag har en B. Sc. i datavetenskap från Ben Gurion University. Med tanke på denna bakgrund har forexprogramvaran en relativt större andel i inläggen. Yohays Google profilrelaterade inlägg

No comments:

Post a Comment